- Поради одличните својства на перење и дисперзија и највисоката термичка оксидативна стабилност, ефикасно се бори против сите видови наслаги и ги одржува деловите на моторот чисти во текот на целиот интервал помеѓу замените;
- Заштедува гориво поради оптималните својства против триење;
- Естерските компоненти во комбинација со би-синтетичка основа гарантираат лесно палење на моторот со ниски температури поради исклучителните показатели за кревање и пумпање, што значително го намалува абењето при стартување на моторот.
- Има оптимален вискозитет во широк температурен опсег, што обезбедува стабилна работа во сите режими на работа, вклучително и при преоптоварувања;
- Поради високата термооксидативна стабилност, ефикасно се спротивставува на стареењето;
- Компатибилен со сите системи за дотерување на издувните гасови, DPF, TWC, EGR и SCR преку употреба на технологијата Mid SAPS;
- Се користи кај мотори со продолжени интервали за промена на маслото (долг животен век до 30.000 km) и конвенционални;
- Погоден за мотори кои користат течен природен гас (LNG) и нафтен (LPG) гас.
Дизајниран за бензински и дизел мотори од стандардот EURO IV и EURO V на широка флота на автомобили (автомобили, лесни теренци, минибуси и лесни камиони) на европски и други производители).
Се препорачува за употреба кај мотори на автомобили Daimler, BMW, VW, кои наметнуваат дополнителни барања за моторните масла (според горенаведените спецификации).